Vrei să ne întrebi ceva despre Academia Play-Doh?

Vezi mai jos secțiunea de întrebări frecvente, este posibil să găsești răspunsuri la întrebările tale.

Dacă mai ai întrebări sau vrei să ne spui ceva, ne poți scrie pe playdoh@minio.ro. Noi vom răspunde întrebărilor tale despre Academia Play-Doh. Și tot noi ne vom bucura atunci când ne vei scrie cât de mult îți place Academia.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Eşti nou pe academia Play-Doh?

Cum înregistrez produsele Play-Doh?

Dacă achiziţionezi mai multe produse de același fel, le vei înregistra o singură dată și vei trece în secțiunea “Valoare Produs Play-Doh” valoarea totală a acestor produse. Dacă achiziţionezi produse Play-Doh diferite, ele vor fi înregistrate în căsuțe separate.

Pot înscrie mai multe bonuri?

Poţi înscrie mai multe bonuri diferite în campanie, dar nu mai mult de cinci bonuri pe zi.

Trebuie să păstrez bonul?

Bonul trebuie păstrat pentru a se putea verifica la acordarea premiilor.

De ce să-mi fac cont?

Contul trebuie făcut pentru a putea înscrie bonurile, face provocările, răspunde la întrebări şi câştiga punctele pe care vei putea să le schimbi în premii.

De câte ori pot face o provocare sau un quizz?

Fiecare quizz şi fiecare provocare se poate face o singură dată. Vei primi o singură dată puncte pentru fiecare provocare realizată.

Trebuie neapărat să cumpăr produse Play-Doh?

Da, pentru a primi orice premiu trebuie să cumpăraţi minimum un produs Play-Doh. Premiile nu pot fi revendicate doar cu punctele de la provocări şi quizz-uri. De exemplu, dacă ai puncte suficiente pentru a revendica trei jucării, e nevoie să fi cumpărat minimum trei produse Play-Doh.

Care este perioada campaniei?

Campania începe pe 15 august 2018 şi durează până la data de 15 octombrie 2018.

Unde introduc bonul?

Bonul trebuie introdus în secţiunea Înscrie Bon şi următoarele informaţii: numărul bonului, data bonului şi magazinul de unde a fost cumpărat produsul.

Ce date personale trebuie să introduc pentru a-mi face cont?

Pentru a-ţi face cont trebuie să introduci numele, prenumele, adresa de email şi telefonul.

Informaţii despre puncte:

În cât timp primesc punctele?

După verificarea datelor se vor aloca şi punctele. Verificarea este manuală, de aceea te rugăm să ai răbdare. Punctele vor putea fi verificate în contul tău după validare.

Cum sunt alocate punctele?

Punctele vor fi alocate în felul următor: Produsul cu preț (TVA inclus) mai mic sau egal cu 10 lei va primi 1 punct. Produsele cu preț (TVA inclus) mai mare de 10 lei vor primi 10% din valoare produsului în cifră întreagă, fără zecimale, cu următoarele precizări: - Prețul cu zecimale mai mari de 50 se va rotunji la prețul următor (exemplu: 90,56 lei = se consideră 91 de lei = 9 puncte.) - Prețul cu zecimale mai mici de 50 se va rotunji la prețul anterior (exemplu: 90,46 lei = se consider 90 de lei = 9 puncte)

Cum pot câştiga puncte?

Punctele se pot câştiga cumpărând produse Play-Doh, îndeplinând corect provocările Play-Doh din secţiunea Provocări cu Pasta de Modelat Play-Doh şi prin răspunderea corectă la minimum trei din cele cinci întrebări din secţiunea Răspunsul la Quizz-uri.

Ce trebuie să fac pentru a primi puncte pe provocare?

Pentru primirea punctelor la această secțiune, un participant trebuie să: - fie logat în contul său - accepte o provocare - urmărească un videoclip Youtube cu instructajul - îndeplinească solicitarea folosind pasta de modalat Play-Doh - încarce o fotografie a modelajului realizat în platformă în format .jpeg și care are dimensiunea maximă de 5MB. Se poate realiza o formă similară cu cea transmisă în instrucţiuni, de altă mărime sau folosind alte culori.

Cum revendic premiile?

Premiile vor fi revendicate din secţiunea Magazinul de Jucării. Fiecare premiu are alocat un număr de puncte şi un anumit stoc. Dacă aveţi numărul necesar de puncte pentru a revendica un premiu, îl veţi primi fără tragere la sorţi dacă acesta se află în stoc.

Pot schimba premiile câştigate?

Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor câştigate şi nici cu alt premiu oferit în cadrul campaniei.

În cât timp vine premiul?

Premiul vine în maximum 90 de zile calendaristice.

În cât timp aflu dacă o să primesc premiul?

O să găseşti în secţiunea Contul meu în maximum 10 zile lucrătoarea confirmarea sau infirmarea.

Există un număr limită de premii revendicate?

Nu există un număr limită. Poţi solicita oricât de multe premii în campanie atâta timp cât ai punctele necesare şi produsele sunt disponibile pe stoc.

Cum o să fiu contactat pentru premiu?

O să fii contactat pe emailul comunicat la realizarea contului şi dacă se crede de cuviinţă, pe numărul de telefon oferit.

Ce se întâmplă dacă nu validez premiul?

Dacă nu se validează premiul în termen de 21 de zile, premiul este invalidat şi nu este rezervat. Punctele folosite nu sunt restituite.

Fă-ți cont, înregistrează bonurile
și alege-ți jucăriile preferate.

FĂ-ȚI CONT